למה תהליך של לווי רוחני הוא תמיד תהליך אישי

למרות שאנחנו כל כך דומות במהות אנחנו גם מאד שונות בצורה, כל אחד ואחת מאיתנו צוברת במהלך חייה התנסויות שבונות אותנו להיות הייחוּדיוּת שאנחנו. כל אחד ואחת מאיתנו נולדה עם כישורים ומתנות מיוחדות משלה, תרומתה לעולם היא מיוחדת וחשובה לעין ערוך.

יוגה רואה את המשותף לנו כבנות אדם, אבל היא מבינה שכל אחת נמצאת במקום אחר בנתיב שלה, כל אחת מדברת שפה שונה, כל אחת זקוקה לדיוקים אחרים בליווי רוחני.

על בסיס זה התפתחה היוגה תרפיה – זהו טיפול / תהליך אישי, ספציפי לגמרי לצרכים וליכולות שלך, מסע לשיפור ושחרור ממה שמעיק, מכביד ומייצר סבל בחיינו.

גם 12 הצעדים מאפשרים לנו תהליך אישי של שחרור מהשעבוד להתמכרות, תהליך מובנה שבאמצעותו נבין את מה שגורם לנו לחזור בכל פעם מחדש לחומרים וההתנהגויות ההתמכרוּתיוֹת ויעזור לנו לפלס את דרכנו לחופש

הטיפול יכול להיות מפגש חד פעמי, כברת דרך קצרה שפוסעות ביחד ויכול להיות גם מסע של חיים או טיפול פליאטיבי לסוף החיים.

יכול להיות ממוקד בשיפור והקלה בתחום ספציפי בחיים; למשל טיפול בעיה פיזית – כאב, מחלה, מוגבלות, קושי מנטלי – מחשבות טורדניות, חרדה, דאגות, בעיות קשב וריכוז.  לווי רוחני במימוש כמיהה רוחנית להגשמת התכלית ומציאת יעוד בחיים.  או רגשית – דכאון, תסכול, בלבול.

יכול להיות תהליך של שימור היכולות שיש לנו ויכול להיות מסע שלם לשחרור מלא מסבל ושיעבוד.  כל אחת עם המקום שלה, עם הבחירה שלה.

קיים ידע בעולם והמון נסיון של אנשים ונשים רבות לאורך השנים שבהם קיים המין האנושי, אנחנו לא חייבות ללמוד הכל בדרך הקשה, לא חייבות בכל פעם מחדש להתרסק עד לקרקעית, אפשר ללכת בדרך סלולה ומוכחת שעובדת בחייהן של נשים רבות.